torstai 15. lokakuuta 2015

Pitkästä aikaa!

 Moi! 
Iloisin mielin täällä taas, reilun vuoden tauon jälkeen!
Voi luoja, miten aika meneekään äkkiä. En olisi kyllä vuosi sitten uskonut, että tässä vielä istun ja kirjoitan tätä samaista blogia. Sillon, kun kirjoittaminen viimeksi jäi muun elämän vuoksi, olin ajatellut, että en varmastikaan tule tänne enää palaamaan. Mutta toisin kävi. Nyt on nimittäin sellainen tilanne elämässä, että bloggaaminenkin varmasti onnistuu aina silloin tällöin. Ja on varmasti ihan mieluistakin puuhaa, sillä kaipailen taas jotakin helppoa harrastusta itselleni. Tämä on juuri sellainen, vapaaehtoinen ja toimii minun ehdoillani.

Elämässäni on tapahtunut niiiin paljon... Pääasiassa kaikkea hyvää :) Asun nyt maailman ihanimman miehen kanssa, meillä on ihana yhteinen koti ja arki sujuu mutkitta. Olen muuttanut kauas kotoa ja opiskelen viimeistä vuotta lastenohjaajaksi. Suoritankin kouluani tällä hetkellä uudessa kotikaupungissani pitkän työssäoppimisen ja jättimäisen tehtävämäärän parissa. Aion suorittaa kouluni loppuun täällä, missä elämänikin on ja missä minun itsenikin kuuluu olla. Onneksi se tilaisuus minulle suotiin. Helpommaksi koulu ei tällä suoritustyylillä muuttunut, päinvastoin... Työtä on tuplasti enemmän. Silti pyrin nauttimaan siitä, että saan opiskella ja asua samalla omassa kodissani, sekä ennen kaikkea olla lähellä minulle kaikkein rakkainta ihmistä.

Blogi pysyy pitkälti entisellään. Kirjoittelin arkisista asioista ja elämästäni, sekä joskus saatan postailla jotain leivontaan ja ruuanlaittoon liittyvää. Ihan niin kuin ennenkin :) 
Nykyään en enää kovin paljoa kerkeä kuvailla järkkärillä, mutta puhelimella senkin edestä. Käytän siis blogissa varmastikin jatkossa enemmän puhelimella otettuja kuvia. 

Ei tällä kertaa muuta, nähdään taas!

Henna 


2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi(: